Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Esra KABATAŞ MEMİŞ
> Tez Detayı
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının uygulandığı fen sınıflarında kavram haritaları ve argüman haritalarının etkililiğinin incelenmesi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kastamonu Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2019
Öğrenci Adı ve Soyadı
Esma Karakuş
Tez Danışmanı
Esra KABATAŞ MEMİŞ