Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Esra KABATAŞ MEMİŞ
> Tez Detayı
Fen eğitiminde argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımı ve çoklu modsal betimleme kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Tez Türü
Doktora
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kastamonu Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
İlköğretim Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2020
Öğrenci Adı ve Soyadı
Muhittin Öz
Tez Danışmanı
Esra KABATAŞ MEMİŞ