Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Mustafa Öztürk AKCAOĞLU
> Tez Detayı
İşbirlikli öğrenme yaklaşımı ile programlama öğretiminin altıncı sınıf öğrencilerinin programlama öz-yeterliklerine, öz-düzenleme becerilerine ve akademik başarılarına etkisi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kastamonu Üniversitesi
Enstitü
Sosyal Bilimler Enstitüsü
Anabilimdalı
Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2025
Öğrenci Adı ve Soyadı
Mehmet Derviş
Tez Danışmanı
Mustafa Öztürk AKCAOĞLU