Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Abdullah Çağrı BİBER
> Tez Detayı
Dıenes'in öğrenme teorisine göre yapılandırılmış etkinliklerin öğrenci başarısına etkisi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kastamonu Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
İlköğretim Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2019
Öğrenci Adı ve Soyadı
Sema Üner
Tez Danışmanı
Abdullah Çağrı BİBER