img
Online Müşteri Deneyiminin Güvene Etkisi: Online Alışveriş Yapan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma   
Yazarlar
Doç. Dr. Gülizar CENGİZ
Türkiye
Şükrü Yapraklı
Doç. Dr. Çetin AKKUŞ
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü MLA dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of Academic Social Science Studies
Dergi ISSN 2147-2971
Dergi Tarandığı Indeksler MLA, EBSCO, ASOS, TEİ, ARASTIRMAX, Akademik Dizin, Journal Seek, Research Bible, İSAM, Index Copernicus, Mendeley
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2014
Cilt No 3
Sayı 29
Sayfalar 403 / 425
Doi Numarası 10.9761/JASSS2481
Makale Linki https://www.jasstudies.com/OncekiSayilarDetay.aspx?Sayi=Number:2029
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 19
Online Müşteri Deneyiminin Güvene Etkisi: Online Alışveriş Yapan Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma

Paylaş