Yazarlar (2) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
Özet |
Eğitim kurumları öğrencilerine kaliteli eğitim sunarak öğrencilerinin eğitimle hedeflenen kazanımları elde etmelerini amaçlamaktadırlar. Verilen eğitimlerin etkilerinin ve kalitesinin ölçülmesi amacıyla eğitim değerlendirmelerinin yapılması hayati önem taşımaktadır. Bu değerlendirmeleri yapabilmek için de eğitimin doğrudan muhatabı olan öğrencilerin görüşlerine başvurulması yaygın bir yöntemdir. Bu araştırma ile Polis Akademisi Güvenlik Bilimleri Enstitüsünde verilen yüksek lisans ve doktora eğitimlerinin öğrenci görüşleri alınarak değerlendirilmesi hedeflenmiştir. Bu araştırma, Likert tipi 21 soruyu içeren anket kullanılarak 2009 Güz dönemi sonunda yapılmıştır. Ankete katılan 70 öğrenci 270 değerlendirme yaparak 41 ayrı dersi, bu derslerin öğretim elemanlarını ve bu derslerle ilgili olarak kendi performanslarını değerlendirmişlerdir. Araştırma bulguları öğrencilerin hem derslerden hem de öğretim elemanlarından … |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Polis Bilimleri Dergisi |
Dergi ISSN | 1300-3216 |
Dergi Tarandığı Indeksler | |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2011 |
Cilt No | 12 |
Sayı | 2 |
Sayfalar | 1 / 27 |
Makale Linki | https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/117761/ |