Yazarlar (4) |
![]() |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
![]() Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
There are not many studies to help removing learning difficulties of children with mental disabilities by the help of technology. Complex structure of interface and input devices restrain people with special condition to use computers effectively. There are computer laboratories in special education schools; however those generally do not include s... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | ICITS 2011 |
Kongre Tarihi | 22-09-2011 / 24-09-2011 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Elazığ |