img
img
EXPLORING THE USE AND CREATION OF A MOOC ENVIRONMENT: A CASE STUDY    
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Seçil TISOĞLU KAYA Dr. Öğr. Üyesi Seçil TISOĞLU KAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Kadir Yücel KAYA Dr. Öğr. Üyesi Kadir Yücel KAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Massive Open Online Courses (MOOC) have a large-scale effect and popularity on educational technology for recent years. The use and design of these courses bring new ideas and perspectives for the development of online learning environment and also for the definition of new online user profiles and their perceptions. The purposes of this study are to provide a detailed perspective for the motives for the use of MOOCs and to explore the design and management process of these environments. The results of this study indicated that MOOCs provide many benefits for learners and the challenges while designing MOOCs provided some information that the problems in online learning environments are still subtle and complicated.
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı EDEN Annual Conference 2017
Kongre Tarihi 13-06-2017 / 16-06-2017
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş