img
img
the Steps of Logo Design at Kastamonu University forestry Faculty    
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Çiğdem SAKICI Doç. Dr. Çiğdem SAKICI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Elif AYAN ÇEVEN Dr. Öğr. Üyesi Elif AYAN ÇEVEN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Logo is symbolising a firm, product or the name of a service by using letter and image elements. Logo should not reflect designer logo should reflect the firm or product's properties. Selected or designed font should be suitable with the content of institution. In addition to this; Knowing how the firm defines itself and its concept are important s...
Anahtar Kelimeler
Corporate Identity | Logos | Brand
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı WORLD CONFERENCE ON DESIGN, ARTS AND EDUCATION (DAE-2012)
Dergi ISSN 1877-0428
Dergi Tarandığı Indeksler CROSSREF; ROAD; THE KEEPERS
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2012
Cilt No 51
Sayfalar 641 / 644
Doi Numarası 10.1016/j.sbspro.2012.08.216
Makale Linki https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187704281203354X
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
WoS 2
the Steps of Logo Design at Kastamonu University forestry Faculty

Paylaş