img
How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers    
Yazarlar
Fatma Özlem Güzel
Türkiye
Caner Ünal
Antalya Bilim Üniversitesi, Türkiye
Arş. Gör. Dr. İlker ŞAHİN Arş. Gör. Dr. İlker ŞAHİN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM
Dergi ISSN 1528-008X
Dergi Tarandığı Indeksler ESCI: Emerging Sources Citation Index
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2024
Cilt No 25
Sayı 2
Sayfalar 239 / 268
Doi Numarası 10.1080/1528008X.2022.2112804
Makale Linki http://dx.doi.org/10.1080/1528008x.2022.2112804