Yazarlar (3) |
![]() Çankırı Karatekin Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
Özet |
Lantos (2001) defines the concept of corporate social responsibility (hereafter CSR) as a hidden and social agreement between firm and society. Under this agreement, enterprises will be sensitive to the long-term demands and needs of the society and will minimize the negative effects of their activities on society while keeping the positive effects... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | International Symposium on Business Economics |
Kongre Tarihi | 04-06-2020 / 05-06-2020 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |