img
img
Usage of Facebook for Corporate Social Responsibility Communication    
Yazarlar (3)
Ülkühan Bike Esen
Çankırı Karatekin Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Şükran SIRKINTIOĞLU YILDIRIM Doç. Dr. Şükran SIRKINTIOĞLU YILDIRIM
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Fatih Sinan Esen
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Lantos (2001) defines the concept of corporate social responsibility (hereafter CSR) as a hidden and social agreement between firm and society. Under this agreement, enterprises will be sensitive to the long-term demands and needs of the society and will minimize the negative effects of their activities on society while keeping the positive effects...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Symposium on Business Economics
Kongre Tarihi 04-06-2020 / 05-06-2020
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş