img
img
Sosyal Bilgiler ve Sınıf öğretmenlerinin Fatih Projesi Hakkındaki Düşünceleri   
Yazarlar (5)
Prof. Dr. Kadir KARATEKİN Prof. Dr. Kadir KARATEKİN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özlem Elvan
Öztürk Dürdane
Canan Togay Işıkay
Türkiye
Nilüfer Yeşilot
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Fatih projesinin sosyal bilgiler e sı ıf öğ et e le i ta afı da değe le di il esi ia açla au a aştı a itel a aştı a ö te le i de özel du u çalış ası dese i le tasa la ıştı. A aştı a ı çalış aguuu sosyal bilgiler ve sı ıf öğ et ei oluştu aktadı. Ve i topla a aracı, a aştı a ıla ı gelişti diği açık uçlu so uda oluş aktadı. Verilerin a alizi de içe ik a alizi kulla ıl ıştı. A aştı a ı so uu da sos al ilgile e sı ıf öğ et e le ii Fatih p ojesi e ö elik olu lu gö üşle e sahip oldukla ı; ancak aşa ı a ulaşıp ulaş aa ağı oktası da ise çok ü ük ka gıla içe isi de oldukla ı gö ül ektedi.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi
Dergi Tarandığı Indeksler ULAKBİM
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 02-2015
Cilt No 6
Sayı 18
Sayfalar 81 / 114
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 20

Paylaş