| Yazarlar (1) |
Dr. Öğr. Üyesi Ömer DALKIRAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Son on yıl, Amerika ‘da çocukların erken okuma-yazma gelişimleri üzerine büyük bir ilginin odağı oldu. Bütün kamu kurumları eğitime destek çerçevesinde görev ve vizyon durumlarını Federal hükümetin de desteğiyle büyüyen bu ilgiye destek olabilmek amacıyla yeniden değerlendirmeye aldılar. Federal hükümet çocukların erken okuma-yazmaya olan ilgilerinin desteklenmesini çeşitli kanunlarla destekledi ve Amerikan Kütüphane Derneği başta olmak üzere diğer kütüphane dernekleri ve ilgili bütün kamu kurumları görev tanımlarını yenilediler. Bununla beraber, halk kütüphaneleri, toplumun her kesi-minden insanlara açık ve ücretsiz erişim sağlayan bir kurum olarak, çocukların erken okuma-yazma gelişimini destekleyebilecek en önemli kurumların başında gösterildi. Bu bağlamda bu çalışmada, bir halk kütüphanesinin personelinin konuya olan bakış açısı ve bu konuyla ilgili olarak verdikleri hizmetler … |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) |
| Makale Alt Türü | SCOPUS dergilerinde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale |
| Dergi Adı | Bilgi Dünyası |
| Dergi ISSN | 1302-3217 Scopus Dergi |
| Dergi Tarandığı Indeksler | Scopus |
| Makale Dili | Türkçe |
| Basım Tarihi | 01-2013 |
| Cilt No | 14 |
| Sayı | 1 |
| Sayfalar | 204 / 205 |
| Makale Linki | http://bd.org.tr/index.php/bd/article/view/2/22 |