Yazarlar (4) |
![]() Gazi Üniversitesi, Türkiye |
![]() Adnan Menderes Üniversitesi, Türkiye |
![]() Gazi Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Nowadays, there has been a migration from learner‐instructor interaction to learner‐content interaction. This migration has been making the researchers find new ways to provide learner‐content interaction. According to the literature, virtual museum applications can be used for learner‐content interaction. In this research, the views of teachers ab... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) |
Dergi ISSN | 2146-9199 |
Dergi Tarandığı Indeksler | Asos, Acar, Arastirmax, Sindexs, Oaji, Drji |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 02-2016 |
Cilt No | 5 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 112 / 125 |
Makale Linki | http://www.jret.org/FileUpload/ks281142/File/13a.sercin_karatas.pdf |