img
img
Marka Reklamının Marka Deneyimi ve Marka Sadakatine Etkisinde Marka Tatmininin Aracılık Rolü: Otel Konukları Üzerine Bir Araştırma    
Yazarlar (3)
Doç. Dr. Alev SÖKMEN Doç. Dr. Alev SÖKMEN
Türkiye
Arş. Gör. Dr. Selda YORDAM DAĞISTAN Arş. Gör. Dr. Selda YORDAM DAĞISTAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Aslı Eren
Devamını Göster
Özet
Amaç: Bu çalışmada, marka reklamı (MRR), marka tatmini (MRT), marka deneyimi (MRD) ve marka sadakati (MRS) ilişkisini ortaya koymak amaçlanmaktadır. Yöntem: Çalışmada nicel araştırma yöntemlerinden anket tekniği kullanılarak Ankara'da bulunan uluslararası zincir otelde konaklayan 268 misafire ulaşılmış ve çalışmada kullanılan veriler elde edilmişti...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Uluslararası Türk Dünyası Turizm Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2587-1080
Dergi Tarandığı Indeksler Sobiad
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2022
Cilt No 7
Sayı 2
Sayfalar 44 / 59
Doi Numarası 10.37847/tdtad.1211553
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/tdtad/issue/74618/1211553