img
İlköğretim 8 Sınıflarda Harfli İfadelerle İşlemlerin Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretimin Rolü ve Bilgisayar Destekli Öğretim Üzerine Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi   
Yazarlar
Muharrem Aktümen
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Ahmet KAÇAR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özet
Bu araştırmada, ilköğretim 8. sınıflarda harfli ifadelerle işlemler konusunun bilgisayar destekli öğretim yöntemi ve geleneksel öğretim yöntemi ile işlenmesinin öğrencinin matematik başarısı üzerine etkileri ve bilgisayar destekli öğrenim gören öğrencilerin bilgisayar destekli öğretim üzerine görüşleri incelenmiştir. Araştırma, 2001-2002 öğretim yılı birinci döneminde 23 Ağustos İlköğretim Okulu’na devam eden 24, 8. sınıf öğrencisiyle yürütülmüştür. Araştırmanın ortaya koyduğu bulgular ışığında, bilgisayar destekli öğretim yönteminin geleneksel öğretim yöntemine göre daha etkili olduğu ve bilgisayar destekli öğretim gören öğrencilerin bilgisayar destekli matematik öğretimi üzerine olumlu tutum geliştirdikleri gözlenmiştir.
Anahtar Kelimeler
öğretimsel tasarım,anlatım,öğrenci görüşleri,ilk öğretim,bilgisayar destekli eğitim,matematik öğretimi,öğretim yazılımı
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Eğitim Dergisi
Dergi Tarandığı Indeksler ISI, ULAKBİM SBVT, ASOS
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2003
Cilt No 11
Sayı 2
Sayfalar 339 / 358
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 27

Paylaş