img
The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment  
Yazarlar
Doç. Dr. Gökhan KAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Volkan ATASOY
Türkiye
Doç. Dr. Sevcan CANDAN HELVACI
Türkiye
Prof. Dr. Murat PEKTAŞ
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı TED EĞİTİM VE BİLİM
Dergi ISSN 1300-1337
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2021
Cilt No 46
Sayı 205
Sayfalar 335 / 357
Doi Numarası 10.15390/EB.2020.8934
Makale Linki http://dx.doi.org/10.15390/eb.2020.8934
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
The Role of Science Teachers' Awareness in their Classroom Practice of Formative Assessment

Paylaş