img
Ters Yüz Sınıf Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Risk Alma Becerilerine Etkisi ve Bu Uygulamalar Hakkında Öğrenci Görüşleri   
Yazarlar
Prof. Dr. Abdullah AYDIN Prof. Dr. Abdullah AYDIN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
İlkay Aksoy
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Turkish Studies-Educational Sciences
Dergi ISSN 2667-5609
Dergi Tarandığı Indeksler SOBIAD
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2021
Cilt No 16
Sayı 3
Sayfalar 1379 / 1400
Doi Numarası 10.47423/TurkishStudies.48976
Makale Linki http://dx.doi.org/10.47423/turkishstudies.48976