img
Sport Consumers and Online Shopping: An Examination of the Relationship Between Decision-Making Styles and Social Media Marketing Activities  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Aslı YÜZGENÇ Dr. Öğr. Üyesi Ayşe Aslı YÜZGENÇ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Arş. Gör. Hülya CİN Arş. Gör. Hülya CİN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Dergi ISSN 2587-0238
Dergi Tarandığı Indeksler Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2023
Cilt No 8
Sayı 24
Sayfalar 2219 / 2231
Doi Numarası 10.35826/ijetsar.694
Makale Linki http://dx.doi.org/10.35826/ijetsar.694