| Yazarlar (4) |
|
Anadolu Üniversitesi, Türkiye |
|
Artvin Çoruh Üniversitesi, Türkiye |
Doç. Dr. Ahmet Rıfat KAYİŞ
|
|
Erzincan Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Yöntem: Çalışmanın katılımcılarını, Anadolu Üniversitesinin çeşitli fakültelerinde öğrenim gören 198’u (% 59.6) kız ve 134’ü (% 40.4) erkek olmak üzere toplam 332 öğrenci oluşturmaktadır. Katılımcıların 49’u (% 15) birinci sınıfta, 108’i (% 33) ikinci sınıfta, 114’ü (% 34) üçüncü sınıfta ve 61’i (% 18) dördüncü sınıfta öğrenim görmektedir. Çalışmada yer alan katılımcıların yaşları 18 ile 36 arasında değişmektedir. Ayrıca katılımcıların yaş ortalamaları 20.65 ve yaşlarının standart sapması 1.74’dür. Çalışmada karanlık üçlü kişilik özelliğini ölçebilmek için Jonason ve Webster (2010) tarafından geliştirilen ve Eraslan-Çapan, Satıcı, Yılmaz ve Kayiş (2015) tarafından Türkçeye uyarlanan Karanlık Üçlü Ölçeği ile risk alma davranışını ölçebilmek için Patton, Standford ve Barratt (1995) tarafından geliştirilen ve Tamam, Güleç ve Karataş (2012) tarafından Türkçeye uyarlanan Barratt Dürtüsellik Ölçeği–Kısa Formu ile Arnett (1994 … |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | III. International Eurasian Educational Research Congress |
| Kongre Tarihi | 31-05-2016 / 03-06-2016 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Muğla |