Yazarlar (2) |
![]() |
![]() |
Özet |
Türk eğitim sistemi içerisinde farklı uygulamalarla devam eden öğretmen yetiştirme sistemi 1998 düzenlemelerinden sonra fakülteye Öğrenci alımından, aday öğretmenin yetiştirilmesinde uygulama çalışmalarının nasıl olması gerektiğine kadar çeşitli yönlerden tartışılmış ve 2006 değişiklikleri İle ilköğretime öğretmen yetiştirme programlarında en son düzenlemeler yapılmıştır. Nitel bir durum çalışması olan bu araştırmanın amacı ilköğretim okullarında öğretmenlik yapmak için hazırlanan Eğitim Fakültesi son sınıf öğrencilerinin öğretmenlik uygulaması çalışmalarına karşı olan bakışlarını çeşitli açılardan İncelemektir. Verilerin toplanmasında uzman görüşleri alınarak hazırlanan "Öğretmen Adayı Görüşme Formu" kullanılmıştır. Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Anabilim Dalında öğrenim gören 50 son sınıf Öğrencisi öğretmen adayı ile görüşmeler yapılmış; betimsel analiz, içerik analizi … |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | I.Ulusal İlköğretim Kongresi |
Kongre Tarihi | / |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |