img
img
Kargo Firmaları Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerine Etkisi      
Yazarlar (3)
Doç. Dr. Bülent YILDIZ Doç. Dr. Bülent YILDIZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Şemsettin Çiğdem
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
Hüseyin Aslan
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Today, with the spread of e-commerce, there has been a significant increase in the purchase of cargo services. As in other service sectors, the quality of the service provided in terms of customer satisfaction and competitiveness is important in the transport sector. For this reason, in this study, the problems faced by the consumers receiving carg...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Social and Humanities Sciences Research
Dergi ISSN 2459-1149
Dergi Tarandığı Indeksler Index Copernicus, ESJI, SSRN, DRJI, DIIF, INFOBASE
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2018
Cilt No 5
Sayı 21
Sayfalar 829 / 843
Makale Linki http://www.jshsr.org/OncekiSayilarDetay.aspx?Sayi=21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 12

Paylaş