img
img
The Impacts of Social Environment and Individual Factors of Young Adult Consumers   
Yazarlar (2)
Yakup Durmaz
Hasan Kalyoncu Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Bülent YILDIZ Doç. Dr. Bülent YILDIZ
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
This study has investigated how social and individual factors of young consumers affect their brand loyalty to the garment they most commonly use. Data of the study has been collected through face-to-face meetings with 353 students from Gaziantep University. In this study, factor, correlation, reliability, and structural equation modelling analyses...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı International Jornal of Academic Research in Management and Business
Dergi ISSN 111
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2016
Cilt No 1
Sayı 2
Sayfalar 44 / 54
Makale Linki http://journals.editions-academiques.com/index.php/IJARMB/article/view/22/21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş