img
img
The Effects of Confidence Information Sharing and Innovation in Business Performance    
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Okan DEMİR Dr. Öğr. Üyesi Okan DEMİR
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
In this paper it is investigated the effect of confidence, information sharing and innovation factors on supply chain management via survey method. In this context the data which obtained from 126 firms operating in Gaziantep via survey method analysed. As a result it is noticed that confidence and innovation effect firm performance positively in supply chain.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
Dergi Adı International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
Dergi ISSN 2222-6990
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO Host, USA, Index Copernicus
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2016
Cilt No 6
Sayı 12
Sayfalar 56 / 67
Doi Numarası 10.6007/IJARBSS/v6-i12/2469
Makale Linki http://hrmars.com/index.php/journals/detail/8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
The Effects of Confidence Information Sharing and Innovation in Business Performance

Paylaş