img
img
E Ticarette Tersine Lojistik Faaliyetlerinin Yeniden Ziyaret Üzerindeki Etkisinde Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü   
Yazarlar (2)
Ferit Özdemir
Doç. Dr. Bülent YILDIZ Doç. Dr. Bülent YILDIZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
In this study, the mediating role of customer satisfaction in the effect of reverse logistics activities on the intention of revisiting the e-commerce site in e-commerce was investigated. For this purpose, data was collected by questionnaire from 413 e-commerce users. The research model was primarily analyzed by the structural equation model. As a...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 2nd International Economics, Business and Social Sciences Congress
Kongre Tarihi 22-07-2020 / 24-07-2020
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Kastamonu
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş