| Yazarlar (2) |
|
|
Doç. Dr. Bülent YILDIZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| In this study, the mediating role of customer satisfaction in the effect of reverse logistics activities on the intention of revisiting the e-commerce site in e-commerce was investigated. For this purpose, data was collected by questionnaire from 413 e-commerce users. The research model was primarily analyzed by the structural equation model. As a... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | İngilizce |
| Kongre Adı | 2nd International Economics, Business and Social Sciences Congress |
| Kongre Tarihi | 22-07-2020 / 24-07-2020 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Kastamonu |