img
img
COVİD-19 PANDEMİSİNDE İŞLETMELERİN ALMIŞ OLDUKLARI ÖNLEMLERİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA   
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi İsmail KARAKULLE Dr. Öğr. Üyesi İsmail KARAKULLE
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
İnsanlık tarihi geçmişten günümüze kadar birçok salgınla mücadele etmiştir. Bu dönemde ülkeler sosyal, kültürel ve ekonomik birçok sorunla karşılaşmış ve salgının etkisini azaltmak için birçok tedbirler ve önlemler almışlardır. Günümüzde ise COVID-19 pandemisi tüm dünyayı etkilediği gibi ülkemizi de etkilemiş ve her ülke kendi tedbirlerini ve önlemlerini alarak salgının etkilerini azaltmaya çalışmaktadırlar. Bu çalışma COVID-19 pandemisinde işletmelerin almış oldukları önlem ve tedbirlerin müşteri memnuniyetini ne yönde etkilediğini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Verilerin toplanması için nicel veri toplama yönteminden yararlanılmış olup anket tekniği online kullanılmıştır. Araştırma sonucunda bankaların almış olduğu alınan önlemlerin müşteriler açısından genel itibariyle müşteri memnuniyetini sağlandığı belirlenmiştir. Buna göre alınan tedbirlerin işlemler açısından, hijyen açısından ve genel kurallar açısından memnuniyet düzeyleri bakımından yüksek olduğu belirlenmiştir
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2667-727X
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2020
Sayı 5
Sayfalar 86 / 101
Makale Linki https://iletisimdergisi.kastamonu.edu.tr/index.php/kiad
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 9

Paylaş