img
img
A Field Study on The Satisfaction Levels of Interior and Exterior Customers ın A Private University Hospital   
Yazarlar (4)
Dilaver Tengilimoğlu
Atılım Üniversitesi, Türkiye
Alper Güzel
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Aysu Zekioğlu
Trakya Üniversitesi, Türkiye
Öğr. Gör. Şerife KIBRIS Öğr. Gör. Şerife KIBRIS
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
In recent years, the concepts of quality, competition, customer loyalty and sustainability have come to the foreground in health care providing business just like in the other service providing businesses. One of the most significant parameter of these increasingly important concepts is “customer satisfaction”. The satisfaction of both interior and exterior customers is directly affected by several factors. Diversity of services provided in health care institutions, sufficiency of the people such as doctors, nurses, health care managers who are responsible for the provision of services, physical environment and social opportunities can be mentioned among these factors. A health care institution which satisfies the interior and exterior customers increases the loyalty of the customers and as a consequence this institution is capable of competition with other health care providing institutions.
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 11 th International Conferance Marketing Trends
Kongre Tarihi 19-02-2012 / 21-02-2012
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş