img
Okul Kütüphanelerinde ve Eğitim Sürecinde Dijital Olanaklar    
Yazarlar
Arş. Gör. İlker ÇAKMAKKAYA Arş. Gör. İlker ÇAKMAKKAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Özet
Dijital bilgi teknolojileri, bilgisayarlar, akıllı telefonlar, tabletler, akıllı tahta, dijital eğitim araçları ve diğer benzer nesnelerin etkin kullanımı hayatın her alanında yükselen bir eğilime sahiptir, eğitim sektörü de bunların başında gelmektedir. Bu çalışma gelişen dijital bilgi teknolojilerinin eğitim sürecinde ne kadar etkin kullanıldığını anlamayı amaçlamaktadır. Eğitim emekçileri tarafından okullarda kütüphanelerin ve özellikle dijital kütüphanelerin eğitim sürecinin bir parçası olarak ne kadar kavrandığı anlaşılmaya çalışılmıştır. Sonuçta eğitimcilerle ve okul yöneticileriyle derinlemesine görüşme tekniği uygulanarak verili durumun anlaşılması ve mevcut sorunlar için öneriler geliştirilmesi amaçlanmıştır.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Eğitim Bilim Toplum
Dergi ISSN 1303-9202
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2017
Cilt No 15
Sayı 57
Sayfalar 106 / 118
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 1
Google Scholar 6

Paylaş