img
img
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Müşteri İlişkileri Yönetimine Bakış Açısının Değerlendirilmesi     
Yazarlar (1)
Arş. Gör. Dr. Gürkan ÇALIŞKAN Arş. Gör. Dr. Gürkan ÇALIŞKAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
zet Günümüz küresel ve yerel rekabet ortamında müşteri ilişkileri yönetimi anlayışı gittikçe önem kazanmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi anlayışı ile otel işletmeleri müşterinin istek ve beklentilerine uygun mal veya hizmet üretebilmekte ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmektedir. Böylece, müşteri sadakatini oluşturabilmekte ve sadık bir müşte...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2587-0785
Dergi Tarandığı Indeksler ASOS INDEX Academia Social Science Index
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2017
Cilt No 1
Sayı 6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 5

Paylaş