Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
zet Günümüz küresel ve yerel rekabet ortamında müşteri ilişkileri yönetimi anlayışı gittikçe önem kazanmaktadır. Müşteri ilişkileri yönetimi anlayışı ile otel işletmeleri müşterinin istek ve beklentilerine uygun mal veya hizmet üretebilmekte ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmektedir. Böylece, müşteri sadakatini oluşturabilmekte ve sadık bir müşte... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi |
Dergi ISSN | 2587-0785 |
Dergi Tarandığı Indeksler | ASOS INDEX Academia Social Science Index |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 12-2017 |
Cilt No | 1 |
Sayı | 6 |