img
img
Konaklama İşletmelerinde Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi: Eskişehir Örneği     
Yazarlar (2)
Arş. Gör. Dr. Gürkan ÇALIŞKAN Arş. Gör. Dr. Gürkan ÇALIŞKAN
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Tuğçe Hesna Afşar
Devamını Göster
Özet
Bilgi ve iletişim teknolojileri, küreselleşme ve ulaşım sektöründe yaşanan gelişmelerle beraber dünyanın hızla değişim içerisine girmiştir. Rekabet küresel boyuta ulaşırken, üretim ve tüketim alışkanlıkları da ciddi değişimler içerisine girmiştir. Web 2.0’ın gelişimi sosyal medyanın gelişimine zemin hazırlamıştır. Sosyal hale gelen müşterileri yöne...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Conference On Managing Tourism Across Continents (MTCON)
Kongre Tarihi 02-09-2020 / 04-09-2020
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş