Yazarlar (3) |
![]() Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
![]() |
Özet |
Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler ile birlikte günümüz bilgi çağı olarak adlandırılmaktadır. İnsanlar merak ettikleri her konuya ilişkin bilgiye çok kolay bir şekilde ulaşmaktadır. Süreçlere ilişkin belirsizlikler insanlarda kaygıya neden olmaktadır. Bu çalışma hizmet kalitesini anlamak ve ölçmek üzere Parasuraman vd. (1985) tarafından geliştirilen beş hizmet kalitesi boyutuna ek olarak bilgilendirme boyutunun hizmet kalitesi açısından önemini araştırmak üzere yapılmıştır. Çalışmada bilgilendirme boyutunu test etmek üzere, icra daireleri ve sosyal yardım hizmetleri olmak üzere iki farklı alanda yapılmış araştırma sonuçlarına yer verilmiştir. Yapılan analizler bilgilendirmenin hizmet kalitesi açısından önemini ortaya koymaktadır. Günümüz işletmeleri yoğun rekabet ortamında varlıklarını sürdürebilmek için bir yandan maliyetleri minimize etmeye çalışırken diğer taraftan müşteri memnuniyetini sağlamak üzere ürün kalitesini sürekli artırmaya çalışmaktadır. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | YYU İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİDERGİSİ |
Dergi ISSN | 2149-5610 |
Dergi Tarandığı Indeksler | dergipark |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 06-2017 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 137 / 168 |
Makale Linki | http://www.yyuiibfdergisi.com/dergi/isl20171181017.pdf |