Yazarlar (1) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Kalite Fonksiyonu Yayılımı (KFY), müşteri değerlendirmelerinden hareketle ürün ve üretim süreci geliştirmeye yarayan bir planlama aracıdır. Sözel nitelikteki müşteri değerlendirmelerinin sayısallaştırılmasında kesin sayıların kullanımı, bu değerlendirmelerin anlamlarını yansıtması açısından yetersiz kalmaktadır. Literatürde, KFY sürecinde, sözel de... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | yüzüncü yıl üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi |
Dergi ISSN | 1302-6879 |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 06-2010 |
Sayı | 19 |
Sayfalar | 95 / 125 |
Makale Linki | http://sbe.yyu.edu.tr/dergiler/enstitC3BC20dergi2019.20sayC4B120iC3A7.pdf |