Yazarlar (2) |
![]() Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Purpose- Every individual develops a notion of quality in all goods, particularly furniture. Although quality perception varies by individual and product, when a large number of people are interviewed, we may get a sense of the overall quality impression. The purpose of this study is to find out what factors individuals consider while deciding on f... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 8th GLOBAL BUSINESS RESEARCH CONGRESS (GBRC) |
Kongre Tarihi | 09-06-2022 / 10-06-2022 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | İstanbul |