Yazarlar (2) |
![]() |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Purpose- In addition to the product development of shoes, which is an integral element of people's lives and whose discovery dates back many years, the quality growth in people's thinking continues. Although quality dimensions differ between persons and product kinds, a significant number of samples may be used to assess quality perception in shoes... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 8th GLOBAL BUSINESS RESEARCH CONGRESS (GBRC) |
Kongre Tarihi | 09-06-2022 / 10-06-2022 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | İstanbul |