img
img
Google Trends Verileriyle Coğrafi İşaretli Gastronomik Ürünlerin İncelenmesi    
Yazarlar (3)
Enes Güleç
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Aykut ŞİMŞEK Dr. Öğr. Üyesi Aykut ŞİMŞEK
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Rıdvan Solmaz
Şırnak Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Google dünyada en çok kullanılan arama motorlarından biridir ve Google şirketinin en popüler ürünlerindendir. Google’ın bir alt servisi olan Google Trends, Google üzerinden yapılan arama eğilimlerini analiz etmektedir. Bu çalışmanın amacı, Akdeniz bölgesindeki illerde ilk coğrafi işaret tescili alan gastronomik ürünlerin Google Trends verileriyle a...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Safran Kültür ve Turizm Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2630-6360
Dergi Tarandığı Indeksler J-Gate, Index Copernicus International, DRJI, Udledge, İdealonline, Türkiye Turizm Dizini, ASOS İndeks, Bilgindex.
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2022
Cilt No 5
Sayı 3
Sayfalar 418 / 444
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/saktad/issue/74907
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 10

Paylaş