img
Analyzing The Metaphorical Perception of Secondary Education Students Related to Mathematics Teacher and Mathematics Course Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni ve Matematik Dersine Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi  
Yazarlar
Sait Akbaşlı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Lütfi Üredi
Mersin Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Hüseyin YOLCU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Pelin Kösece Loğoğlu
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Education Journal
Dergi ISSN 1300-8811
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 11-2017
Cilt No 25
Sayı 6
Sayfalar 2283 / 2294
Makale Linki http://79.123.169.199/ojs/index.php/Kefdergi
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş