Yazarlar |
Prof. Dr. Hüseyin YOLCU
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada, öğretmenlerin sınıf içi etkinlerinin denetlenmesinde kullanılan yaklaşımlardan biri olan klinik denetim hakkında bilgi verilmiş ve Türkiye eğitim sisteminde uygulanabilirliği üzerinde durulmuştur. Çalışmanın sonunda uygulamada karşılaşılabilecek bazı sorunlara dikkat çekilmiş ve önerilere yer verilmiştir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Çağdaş Eğitim Dergisi |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2004 |
Cilt No | 29 |
Sayı | 313 |
Sayfalar | 33 / 42 |