img
Müşteri Memnuniyeti Faktörlerinin Değerlendirilmesi”, İTOBİAD 3. International Congress of Human and Social Sciences Researches, 19-23 November 2020, 978-605-70166-3-8, Kitabi Yayıncılık, İstanbul, ss. 457-463.  
Yazarlar
Orhan Küçük
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Öğr. Gör. Furkan ARICI Öğr. Gör. Furkan ARICI
Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı İTOBİAD 3. International Congress of Human and Social Sciences Researches, 19-23 November 2020,
Kongre Tarihi 19-11-2020 /
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İstanbul
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş