img
Türk Eğitim Tarihi Dersinin Önemi Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri   
Yazarlar
Doç. Dr. Ramazan ALABAŞ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Cumhuriyet International Journal of Education
Dergi ISSN 2147-1606
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO/Education Source
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2016
Cilt No 5
Sayı 4
Sayfalar 89 / 102
Doi Numarası 10.30703/cije.321417
Makale Linki http://dergipark.gov.tr/doi/10.30703/cije.321417
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 8
Türk Eğitim Tarihi Dersinin Önemi Hakkında Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Paylaş