img
img
Öğretmen Adaylarının FeTeMM (STEM) Uygulamaları ile İlgili Bilişsel Algıları    
Yazarlar (3)
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ÜNAL Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ÜNAL
Türkiye
Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Selçuk Şahingöz
Türkiye
Devamını Göster
Özet
The aim of this study is to reveal the cognitive perceptions of pre-service teachers about STEM, who are studying in Education Faculties, where teachers who play a key role in the successful implementation of STEM education, which the whole world has been interested in recently, are trained. The research was carried out according to the cross-secti...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
Dergi ISSN 2757-6353
Dergi Tarandığı Indeksler Google akademik, Citefactor, DRJI
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2021
Cilt No 2
Sayı 1
Sayfalar 19 / 41
Makale Linki https://ojomste.com/index.php/1/article/view/14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş