img
img
Akıllı Tahta Kullanımlı Mikro Öğretim Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tpab larına ve Akıllı Tahta Kullanıma Yönelik Algılarına Etkisi    
Yazarlar (4)
Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ Doç. Dr. Halil İbrahim AKYÜZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Murat PEKTAŞ Prof. Dr. Murat PEKTAŞ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ Prof. Dr. Mehmet Altan KURNAZ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Esra KABATAŞ MEMİŞ Prof. Dr. Esra KABATAŞ MEMİŞ
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
The purpose of this study was to investigate the effect of smart board centered micro-teaching activities on science teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK) and their perceptions towards using smart board. Among the experimental designs, "One Group Pretest - Posttest Design" is used in the study. The study group consists of 48...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Cumhuriyet Internatıonal Journal of education
Dergi ISSN 2147-1606
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2014
Cilt No 3
Sayı 1
Sayfalar 1 / 14
Makale Linki http://cijeonline.com/index.php/cije/article/view/76/125
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 75

Paylaş