Yazarlar (4) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
The purpose of this study was to investigate the effect of smart board centered micro-teaching activities on science teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK) and their perceptions towards using smart board. Among the experimental designs, "One Group Pretest - Posttest Design" is used in the study. The study group consists of 48... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Cumhuriyet Internatıonal Journal of education |
Dergi ISSN | 2147-1606 |
Dergi Tarandığı Indeksler | EBSCO |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2014 |
Cilt No | 3 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 1 / 14 |
Makale Linki | http://cijeonline.com/index.php/cije/article/view/76/125 |