img
Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study  
Yazarlar
Doç. Dr. Volkan ATASOY
Türkiye
Doç. Dr. Gökhan KAYA
Türkiye
Makale Türü Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
Makale Alt Türü SCI, SSCI, AHCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
Dergi Adı Studies in Educational Evaluation
Dergi ISSN 0191-491X
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2022
Cilt No 75
Sayfalar 1 / 12
Doi Numarası 10.1016/j.stueduc.2022.101186
Makale Linki http://dx.doi.org/10.1016/j.stueduc.2022.101186
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Formative assessment practices in science education: A meta-synthesis study

Paylaş