img
img
Social Media Use in Business-to-Business: A TheoreticalAnalysis   
Yazarlar (3)
Yusuf Esmer
Sinop Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Faruk DAYI Doç. Dr. Faruk DAYI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Onur Şaylan
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Marketers provide online communication support to the customers in order to sell products and services and continue the relationships between them. However, while these services, which provided in the past, have been restricted with a one-way communication channel, in recent years online communication channels, which enable two-way interaction, hav...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı HumanitiesAnd Social Sciences Conference
Kongre Tarihi 26-01-2017 / 29-01-2017
Basıldığı Ülke İspanya
Basıldığı Şehir Barselona
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş