img
ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES  
Yazarlar
Doç. Dr. Zehra Esra KETENOĞLU KAYABAŞI Doç. Dr. Zehra Esra KETENOĞLU KAYABAŞI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Hayati Akyol
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Eurasian Education and Culture
Dergi ISSN 2602-4047
Dergi Tarandığı Indeksler Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2022
Cilt No 7
Sayı 19
Sayfalar 2441 / 2459
Doi Numarası 10.35826/ijoecc.620
Makale Linki https://www.ijoeec.com/Makaleler/870124457_11.%202441-2459%20zehra%20ketencioğlu%20kayabaşı%20.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
ELEMENTARY SCHOOL TEACHERS' PRACTICES REGARDING READING DIFFICULTIES

Paylaş