img
Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.  
Yazarlar
Doç. Dr. Gökhan KAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Metin Şardağ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Gültekin Çakmakcı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference
Kongre Tarihi 26-08-2019 / 30-08-2019
Basıldığı Ülke İtalya
Basıldığı Şehir Bologna
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş