img
Classroom Interactional Management in Achievement-Related Diversity Science and Math Classrooms.  
Yazarlar
Doç. Dr. Gökhan KAYA Doç. Dr. Gökhan KAYA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Metin Şardağ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye
Gültekin Çakmakcı
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı European Conference on Research in Science Education (ESERA) Conference
Kongre Tarihi 26-08-2019 / 30-08-2019
Basıldığı Ülke İtalya
Basıldığı Şehir Bologna
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş