Yazarlar (12) |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() Marmara Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kastamonu Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
![]() |
![]() Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hacettepe Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
![]() |
![]() Marmara Üniversitesi, Türkiye |
![]() Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
İçeriğe özgü bilimin doğası etkinlikleri, öğretmenlerin bilimin doğası temalarını sınıfiçi uygulamalarına entegre etmelerini kolaylaştırmaktadır. Ancak literatürde öğretmenlere bu konuda rehberlik edecek sınırlı sayıda örnek bulunmaktadır. Bu nedenle bu araştırmada, bilimin doğasının öğretim programındaki fen kazanımlarına entegre edilmesiyle oluşturulacak içeriğe özgü etkinliklerin geliştirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın amacı doğrultusunda, uzun süreli bir mesleki gelişim projesi kapsamında, fen bilimleri dersi 5-6-7 ve 8. sınıf ünite kazanımlarını ve bilimin doğası temalarını içeren, içeriğe özgü toplam 57 etkinlik geliştirilmiş ve fen bilgisi öğretmenlerinin kullanımına sunulmuştur. |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ |
Kongre Tarihi | 28-09-2016 / 30-09-2016 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Trabzon |