| Yazarlar (2) |
Dr. Öğr. Üyesi Elçin ERGİN TALAKA
Harran Üniversitesi, Türkiye |
|
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| The aim of this research is to determine the effects of metacognitive self-regulation steps used in the guitar courses at the level of bachelor degree on students’ sight-reading performance and sight-reading attitudes. The research was carried out in a university based in Southeastern Region of Turkey during the academic year of 2014-2015. The rese... |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | The Journal of International Educational Sciences |
| Dergi ISSN | 2149-0848 |
| Dergi Tarandığı Indeksler | SOBIAD |
| Makale Dili | Türkçe |
| Basım Tarihi | 06-2016 |
| Cilt No | 3 |
| Sayı | 7 |
| Sayfalar | 131 / 158 |
| Doi Numarası | 10.16991/INESJOURNAL.246 |
| Makale Linki | http://www.inesjournal.com/DergiTamDetay.aspx?ID=246 |
| Atıf Sayıları |