Yazarlar (2) |
![]() Harran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
The aim of this research is to determine the effects of metacognitive self-regulation steps used in the guitar courses at the level of bachelor degree on students’ sight-reading performance and sight-reading attitudes. The research was carried out in a university based in Southeastern Region of Turkey during the academic year of 2014-2015. The rese... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | The Journal of International Educational Sciences |
Dergi ISSN | 2149-0848 |
Dergi Tarandığı Indeksler | SOBIAD |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 06-2016 |
Cilt No | 3 |
Sayı | 7 |
Sayfalar | 131 / 158 |
Doi Numarası | 10.16991/INESJOURNAL.246 |
Makale Linki | http://www.inesjournal.com/DergiTamDetay.aspx?ID=246 |
Atıf Sayıları |