Yazarlar (2) |
![]() Harran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
z Bu çalışmanın amacı, çalgı eğitiminin önemli bir boyut olan deşifre çalma ile ilgili bir tutum ölçeği geliştirmektir. Ölçek, müzik eğitimi anabilim dallarında öğrenim gören öğrencilerin çalgıda deşifre yapmaya yönelik tutumlarını belirlemeyi amaçlamaktadır. Dört faktörlü ve likert tipinde olan ölçeğin deneme için oluşturulan taslak hali 4 farklı... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | akademik bakışdergisi |
Dergi ISSN | 1694-528X |
Dergi Tarandığı Indeksler | ASOS, TEİ, İSAM |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 05-2016 |
Sayı | 55 |
Sayfalar | 232 / 242 |
Makale Linki | https://www.akademikbakis.org/ |