img
Portfolyo kullanımının müzik eğitimi 1. sınıf öğrencilerinin müziksel işitme-okuma ve algılanan öz düzenleme becerilerine etkileri  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Elçin ERGİN TALAKA
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı VIth International Eurasian Educational Research Congress
Kongre Tarihi 19-06-2019 / 22-06-2019
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş