img
img
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Çevre Hikayelerindeki Çevre Etiği ve Çevre Sorunu Çözümüne Yönelik Yaklaşımlarının İncelenmesi   
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Sevcan CANDAN HELVACI Doç. Dr. Sevcan CANDAN HELVACI
Kastamonu Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
YöntemÇalışma araştırmanın amacı doğrultusunda nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması temelinde bütüncül tek durum deseninde gerçekleştirilmiştir. Bütüncül tekli durum deseni, tek bir analiz birimini içeren ve tek bir durumun incelendiği araştırmalarda kullanılmaktadır (Yin, 2014). Çalışma 2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı’nda uzaktan eğitim sürecinde gerçekleştirilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu Batı Karadeniz’de yer alan bir devlet üniversitesi eğitim
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı VIIIth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Kongre Tarihi 07-07-2021 / 10-07-2021
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Aksaray
Atıf Sayıları

Paylaş